26 May 2008

May


Hmm...bulan nie satu bulan yg betul2 menguji kesabaran aku...

yelaa...1 bulan yang banyak prob.berlaku...

rumah aku kena renovate...pastu aku ader plak problem sket dgn mak aku...

awek aku kt plkn plak...bila aku kol....angkat..pastu..trus letak..

msg plak xrply..

hmm...Ya Allah...terasa hebat benar dugaan yg Kau berikan..

namun...sebenarnya kalo dilihat secara maknawinya...

memang ia satu perkara yang masih kecil...

bukan kehilangan seseorang pun...

tp tiga tekanan yg datang ni cukup meletakkan aku dlm keadaan yang agak pressure...

Tp...igtlaaa...setiap kesusahan yang Allah kurniakan kepada manusia...

ianya pasti akan disusuli dengan kesenangan...

Ini semua hanyalah sebahagian dari dugaan yang Allah rencanakan untuk aku...

Aku Pasrah...

1 comment:

pharie said...

hihi.wuyoo.enri 1st dah sedey.neway welcome to the blogger world.link farah key!